Studentskiva = Baksmälla

Hejsan hallå..

Hoppas att ni alla mår bra idag. Själv kan jag ju inte påstå att livet är på topp.
Kom precis hem från stan, var ner och kikade lite, satt på en bänk och halv sov medans Sandra var på makeup kurs.
Sen drog vi iväg till little Italy och käkade buffé. Dock var man inte så hungrig, men några tuggor gick ner iallafall.

Igår då.. Jag var här hemma medans de andra åkte iväg på middagen till studentskivan, sen åkte jag in till stan för att möta upp Jaquline, hon och jag drog på max så hon fick äta. Drog i oss några cider där sen gav vi oss iväg till Terrassen för att dricka några drinkar!
Satt och småpratade lite, dum som jag är så lockade jag upp några killar.. Jag ska sluta följa efter med blicken!
Vid halv tio så gick vi iväg till BJ där alla andra var, drog in och träffade massa människor. Beställde drink på drink på drink! Fullt ös medvetslös..
Vid halv ett så skulle Eve och Sandra åka hem, men det ville ju såklart inte dumma jag. Stannade kvar med Kajsa, Robin, Tom och lite fler.
Dansade och hade faktiskt riktigt skoj! Strax innan två gick jag, robin och tom upp mot stationen för att ta bussen hem, men vart tog bussen vägen?! Den kom aldrig.. Klockan 3 fick robin ringa hans mamma som var snäll och hämtade oss!
Vad som hände därefter är det ingen som vet..Det visar sig nog någon gång, men jag ska vara tyst!

I morgon åker jag hem :( Vill verkligen inte. Har ingenting att komma hem till, en dum skola är det enda. Fast på Fredag kommer Eve och Sandra upp. JIPPI! Då ska vi ha roligt.. Sen är det ju bara 5 veckor kvar tills jag åker ner igen :)

Nej nu blir det packa, vila och möjligtvis duscha.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: