Klarade inte av det.

Hallo där ute!

Som ni förstått så skulle jag åka hem idag. 14:00 gick min buss men jag klarade inte av det.
Jag grät och hade världens ångest!
Så nu sitter jag här, jag är kvar i Uppsala hos världens bästa..
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig lite fräsh, var meningen att jag skulle till Sofie och fixa mitt hår, men hon jobbade över så det blir inte. Kanske i morgon.
Då blir jag brunett igen :)

Sitter och tittar på älskade som gör sig fin, ska iväg på studentskiva ikväll!
Jag ska nog dit på eftersläppet, hoppas på att jag kommer in bara! Är ju inte säkert. Synd att jag inte fick följa på middagen :( Men jag åker nog till Sandras kompis och förfestar med henne, om hon nu svarar på mitt mess :p

Nej nu blir det duschen. Och Norrland, vi ses snart igen. Jag lovar!
// Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: