Ibland måste man..

..både bita ihop och offra sig för vissa saker.

Helgen består av att känna lugnet hemma hos föräldrarna. Har som sagt blivit lurad av mig själv på pengar! Det där dumma pengatrollet har varit inne på mitt konto och tagit alla mina pengar, en gång till. Suck!
Har varit nere på mammas jobb och vakat lite tillsammans med Jossan ikväll, hon skulle vaka hela natten så jag gjorde henne sällskap en stund.

Har hamnat i en såndär situation nu igen när jag inte vet vad jag vill. Ångesten har helt enkelt tagit över.
Ingenting går riktigt som tänkt. Jag hade värsta planerna här om dagen men just nu för bara en liten stund sen så svek hjärnan, hjärtat och jag ångrade mig helt plötsligt. Jag ville inte! Jag får komma på en ny dröm helt enkelt.
Snacka om att man kan ändra sig mycket när man är i den här åldern. Man vet inte riktigt vad det är man vill, ska jag flytta? ska jag plugga? ska jag jobba?
hmm.. ja jag vet faktiskt inte vad jag vill göra och det är 3 veckor kvar tills jag tar studenten!! Panik..

Det känns som att jag är den enda människan på hela jorden som sitter inne ikväll, alla andra verkar vara ute och ha sitt lilla roliga, träffa nya människor, skrattar och har roligt. Men här sitter jag med ångesten i näven, kramar åt den hårt och vill snart kasta in livet i väggen!
Snälla.. kan någon komma med ett förslag på vad man kan göra?!

Nu går jag banne mig och sover, det här funkar inte längre! Panik och ångest är ett minus..

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: