Det finns ingenting bättre än politik....

Jag verkligen 'älskar politik, det kan ju inte finnas någonting bättre än att sitta en hel eftermiddag med frågor om politiska partier. Ooh, me love!
Helt ärligt så håller jag på att kvävas över alla frågorna, jag sitter inne på socialdemokraternas hemsida och söker efter svar på alla tusen frågor som ska vara i mitt arbete. Samhällskunskap, jippi yeey!

Tog en promenad på rasten, eller ja ner till shell och handlade lite sen förbi Josse på en kopp kaffe så man kunde vakna till liv innan det var dags att dra sig tillbaka till 3e våningen igen där lektionen väntade glatt, den ropade "Jippi, Jennifer, nu ska vi arbeta med de efterlängtade partierna"

Men om två timmar slutar jag ju, ja bara två timmar?! Eller ja minst två timmar. Kan ju hända att jag måste sitta kvar ett tag, alldeles beroende på hur flitigt jag arbetar.
Efter skolan ska jag vandra ner på stan, kika läget. Kanske stöter på någon man känner också :)
Har du sett min villa, vill och vill du veta varför villan heter så. Tjolla hopp tjolla hej tjolla hoppsansa... Pippi is grejer när man har tråkigt.  Diggar till Pippi Långstrump, det är de som dunkar i hörlurarna just nu!
Dags att dra sig tillbaka till Sossarna, tacka vet jag (M) eller hur Bettan ;)?
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM över hela huset!!

Tjing Pling!

/ Jennifer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA... de vet du!! Dags att sätta planen i verk i sommar... kanske klippa gräsmattan i fomen av M vore en trevlig touch!!??? Vad säga?? PUSS

2009-05-18, 14:50:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: