Det börjar bli ett avslut tyvär.

Hejsan allihopa!

Nu har det gått ett par dagar här nere. Solen skiner och det är helt underbart vad varmt det är!
Igår låg jag ute i bikini och solade hela dagen, fick färg som bara den. Eller ja sanningen är väl att jag brände mig mest!

idag har vi varit nere i Västerås på någon slags raggarmarknad. Åkte ner med raggarbilen och det var riktigt härligt! Uppe i norrland kan man ju inte riktigt åka med taket nedfällt den här årstiden.
Imorgon bär det av tillbaka till Östersund igen. Jag vill verkligen inte, jag trivs här och vill helst av allt stanna minst en vecka till..
Ikväll ska vi till Rosers på något slags "race" eller vad det var sen ska vi ha ett avslut för att jag lämnar underbara södra Sverige..

well nu kan ni ju läsa lite om vad som har hänt. Måste uppdatera lite bättre vad jag gjort när jag kommer hem. Har inte tid att sitta här så mycket nu, måste försöka njuta av livet så länge jag har något!

Nu blir det ut i solen igen!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: