det är ju faktiskt helg.

Hejhej hemskt mycket hej!

Nu ligger man i sängen, ännu en kväll.. Har kommit på bättringsvägen i förkylningen men det är fortfarande inte bra. Känner mig alldeles seg och jag tror febern har övertagit nu :(
Ikväll har jag och Jossan varit på bil bingo, för en gångs skull så vann jag, men såklart så var priset värdelöst.... ett kaffe paket. Hmm!
Sen åkte vi och umgicks med grabbarna en sväng men dom skulle titta på film så då åkte vi iväg till nästa ställe. Blev bjuden på öl, men suget var inte precis det rätta så Jossan fick köra hem mig istället. Tagit två alvedon så nu ska jag försöka slummra..
Fått erbjudande att jobba några timmar i morgon också så jag får väl göra det. Alltid bra med extra cash!

Nej nu ska jag slå på en film och sova. Sov gott!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Ja det vet du ju redan ;P Pratade ju med dig igår ;)

2009-05-16, 16:54:24 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: