vardagen blir en marddröm!

Förstår inte varför det slutat som de gjort egentligen. Är så jävla tråkigt att det ska behöva vara såhär mellan oss som står varandra nära, vi har växt upp tillsammans. Enda sen jag föddes!
Att man slåss när man är mindre och bråkar om sina leksaker det är en helt annan sak.
Men nu? vi är vuxna, vi borde stå varandra närmre. Men att du ständigt ska hitta någonting nytt att klaga på så fort jag lyckats komma undan de ena klagomålet!

De är sjukt, att älska men att bli hatad! Är det den här sidan du valt att stå på? det är så sjukt, de skär i hjärtat!
För dig har jag respekt och de har jag alltid haft.
Storebror, du är den bästa!
När ska jag få sluta ta emot skit? Inse att det är en smärta för mig..
Postat av: sandra

gumman, vad händer?? :O <3<3

2009-03-21, 19:03:10 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: