Utvecklingspsykologi

Hejsan, kontorsnisse här!

Nu är jag vaken, nyduschad och känner mig åter som en fräsh människa.
Sitter som en annan smart människa med glasögon och pluggar.
Jag försöker göra klart utvecklingspsykologin, de är ganska segt men ändå mycket spännande att skriva om hur människan förändras från spädbarnsålder till ålderdomen.
Fast de är mest spännande att skriva om spädbarnsåldern, där man kan skriva om hur barnet förändras både månad efter månad och år efter år.

Som jag sagt; pluggar utvecklingspsykologi & sjunger högt till Nomy. Förstår inte vart lusten kommer ifrån. Hur kommer de sig egentligen att JAG (?) Jennifer Granlöf sitter och pluggar.. Har aldrig hänt förut känns det som. Men nu har jag gett mig faan på att jag ska klara de här innan studenten!

Nej nu är det bäst jag fortsätter jobba innan lusten springer ifrån mig och hjärnan lägger av.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: