titta här då, TITTA!

Godmorgon!

Sitter i skolan nu, en timme sen då jag upptäckte att de kostade pengar att parkera. Försöker få till ett arbete i Mediekommunikation. Men hjärnan vill inte samarbeta idag, jag är helt trög. Beror nog på trötthet eftersom ja va uppe 05:30 i morse.
Har skola hela dagen idag, Malin sitter och skriker åt mig hela tiden att ja ska titta på henne hur jag ska göra sen helt plötsligt är de hon som ska ha hjälp av mig :p knepiga människa haha..

Efter skolan ska jag och Malin åka hem till henne, vi ska äta Våfflor!! De är ju våffeldagen idag..
Sen blir de nog hem ganska tidigt ikväll, upp senast 04:00 i morgonbitti då vi ska åka från Östersund 05:00, MOT STOCKHOLM!!
Får försöka vara någorlunda städade då vi kliver på båten i morgon kväll. Undra om vi ens hittar dit :P

Nej nu är de bäst ja pluggar vidare så jag har förtjänt att åka bort i morron ;)

Hade!
/ jennifer
Postat av: Jessica

Städade och städade ;) Gissar på att du inte kommer va de.. haha

2009-03-25, 13:30:09 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: