småbarn är ju för söta!

Hallå där..

Väd händer ute i stora världen? Solen skiner vilket betyder underbart!
Sitter och leker med Linnéa och hennes leksaker. Småbarn är ju för söta dom..
Ska åka till stallet på eftermiddagen och ta en tur med hästarna. Ska bli skönt faktiskt!
Blev en lugn kväll igår, jag och jonna slog oss ner i soffan och tittade på Benjamin Button! Mycket sevärd film. Lite långdryg men den är bra :)

Åker kanske till mamma och pappa ikväll, får se. De beror på om Jonna ska till sin mamma så jag kan lifta med henne halv vägs..
Annars blir de inte så mycket, ska jobba på måndag så de blir ingen skola för mig då heller. Blir lite knepigt denna vecka menmen jag får försöka jobba ikapp så mycket jag kan hemma istället.

Nej ni, nu blir de lurre. De luktar mat inifrån köket, Jonna kockar ;)

Ha en bra dag!

/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: