Sista dagen!

Hallå där!

jaha nu sitter man på jobbet, de klirrar i kassan. Kunderna bara ramlar in idag..
Just nu är de ju ganska tomt, verkar som att alla har glömt att vi har öppet till 18:00 på fredagar?!
Försöker slappna av lite nu, har haft sån extrem huvudvärk hela dagen och de är riktigt jobbigt när man måste vara ¨på spänn och glatt humör hela tiden..
Jaha ja, idag har alla kunderna gråtit över att jag snart lämnar butiken för gott. Eller ja jag kommer väl kanske tillbaka i sommar igen men annars blir det inget mer för mig.
De är så roligt när dom vill att jag ska stanna kvar och hur tråkigt dom tycker det är att jag inte kommer vara här mer.
Gött att veta att man gör kunderna på gott humör :)

Ikväll händer väl ingenting, upp tidigt i morgon igen. Back to work!
Sen kommer ju min andra halva hem i morgon ;p jossan!
hehe.. stackarn låter uttråkad där uppe i fjällen, förkyld har hon blivit också!
Men i morgon när hon kommer hem så ska vi hurra med ett glas vin och ta ett farväl eftersom jag flyttar på söndag!

Nej ni, nu kommer kunderna inramlandes här igen. Kanske kommer den charmiga sportlovs firaren tillbaka, en gång till ;)
Snacka om att han ville ställa in sig hos kassörskan..haha!
Ha en bra kväll

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: