Ovanlig måndag..

Godmorgon!

De är en måndag som börjar ovanligt. Jag är inte i skolan nu, nej jag sitter på arbetsplatsen! Ett jobb jippi.. Ingen skola.
Tiden tickar, kunderna kan inte ha vaknat ur sin skönhetssömn ännu eftersom det är alldeles tyst.  De enda som hörs är ljudet från frysarna.
Jaa! En kund, kommer in och spelar på Lotto, vinner en hög summa pengar! Min dag blev ett snäpp bättre, jag blev glad över att få dela ut en högvinst trots att det inte var jag som fick pengarna. Suck :/
Dagarna går fortare framåt, snart lämnar jag Sverige också! Torsdag morgon börjar jag min långa vandring ner och ut från landet!

Helgen har varit relativt lugn, umgåtts med Jonna & Linnéa. Varit ute i stallet hos hästarna en sväng också.
 Åkte hem till mamma och pappa igår för att hälsa på, åt en god middag sen fick jag någon slags impuls tanke, jag tog bilen och åkte till min syster istället. Ville hälsa på systersonen!

För att åter få fördriva tiden så ska jag nu ringa för att beställa brödet med Pågen!
Ha en förväntans full bra dag allihopa!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: