nu åka man snart

Hejsan..

Jaha då satt man här då, färdigpackat och klart. Bara datan som ska packas ner nu sen ska jag bära ut alla mina saker i bilen och ta farväl av C :/ känns så tråkigt att åka hem.. Har haft de riktigt skoj dom här dagarna, allting har flutit på som smör.
Övik och alla möjliga ställen man kan tänka sig i en ungdoms vardag :p
Men nu bär de av till helvetet igen, jobb står på menyn och sen är allting slut. Dags att packa mina saker och flytta hem till Östersund igen, bemötas av en ostädad lägenhet och allmän deprission! :(

Nej nu ska jag sätta mig i bilen, och ja, jag lova att köra försiktigt! Ångrar mig nästan att jag inte åkte när de var ljust.
Jag säger som ja gjorde till C.. Nu ser jag ju inte fartkamerorna!

Hejsvej!
/jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: