ja tror jag glömde den på båten?

Hejsan!

Sängliggande idag, mår inge bra alls. Kan det vara bakfylla eller kanske ett slag av förkylning?
Jag börjar iallafall bli jävligt leds på att inte kunna prata.
Den kommer sakta men säkert tillbaka fast så som jag hade igår de var inte nådigt.
i 4½ timme fick jag sitta och vara tyst. KNÄPP TYST!
Kunde inte prata med någon om våran underbara resa i helgen..

Vill ni veta hur den var? i korta ord får det bli.

Torsdag - Klev upp 03:15 och började göra mig i ordning för resan. Åkte och hämtade upp Erik runt fem sen drog vi till Hammarstrand där vi gjorde nästa stopp. Hämta upp Linda, Diana och Daniel. Nu ska vi till Sundsvall!!
Framme i Sundsvall runt 8 tiden, började snurra för att försöka hitta hem till Magda men tillslut kom vi fram.
Stressade ner till Navet för att hinna med bussen till Stockholm som vi skulle med.
09:20, nu är vi på bussen. Åkte och åkte i jag vet inte hur länge, men drygt var de. i Uppsala blir det livat på bussen, 15 killar klivet på. En känner för att leka Björn Gustavsson eller något för han babblade hela vägen fram till Värtahamnen.

Klev på båten, gjorde oss klar. Ut för partaj och leta upp lite festfolk som kan parta med!
Happ de blev Uppsala killarna, sen kan ni veta vad som hände. Party party hela natten lång! Tror vi kom i säng runt 7 på morgonen.

Fredag - upp halv 9 sprang bort till min hytt och öppnade en cider för att fort inte bli bakis. Börjar göra oss i ordning för att kliva av båten, går och säger hejdå till killarna och sen drog vi mot hotellet.
Alla gick och sov dom tråkmånsarna, själv låg jag där med mina cider i handen. Duschade och gjorde mig i ordning. Sen på natten, då ni då blev det galajj! Jag ska inte prata om hur kul vi hade. Jag säger bara en sak, brudar kan haha..

Lördag - Checkade ut från hotellet vid 12, skulle gå och spela biljard men så blev det inte. Gick runt på stan och tittade på kläder, fanns väl en hel del fina kläder iallafall.
Gick tillbaka till hotellet vid 3 där jag och Linda tog oss en stor kall öl, sen taxi ner till båten igen. In på spritbutiken och köpte lite alkohol för kvällen.
In på båten, ,gjorde oss i ordning sen så var det party hela den natten också, kareoke, dans på stol och bordar, misshandel av stackars tjejen på reklamskylten, Men vid halv 4 kände jag hur mitt huvud kokade och min röst skar sig mer och mer. Då tog kvällen sitt slut och jag däckade i min egna säng!

Söndag - helt förstörd. Ingen röst, alla bakis, vaknade av att det bankar på dörren. Ingen av oss öppnar så då öppnar "bankaren" själv. SECURITAS! skriker han. Jag blev livrädd för jag fattade ju ingenting. Men nu vet jag ;)
Framme i Sverige, tog taxi till city terminalen, buss till Sundsvall, käkade i Sundsvall sen köra bil hem. Död like hell!
Men en UNDERBAR helg. Tack alla som medverkat, de här var lugnt den bästa helgen på väldigt väldigt länge!

/ jennifer

Postat av: Anonym

absolut!!! en helg vi måste köra i repris;)

2009-03-30, 11:55:16 - URL: http://johnsontowe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kunde inte blivit bättre! Så jävla underbart har det varit:) Vi måste dra igen!!

2009-03-30, 19:40:23 -
Postat av: Jennifer

Självklart brudar ska vi dra igen! ;) inom kort.

2009-03-30, 20:35:12 - URL: http://fiifaan.blogg.se/
Postat av: lindawinger

tack själv :) det här måste vi absolut göra om!! :)

2009-03-31, 15:38:40 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: