Inte hunnit!

God eftermiddag alla läsare!

som ni säkert märkt så har jag inte uppdaterat någonting idag. Har inte hunnit med bloggen någonting varken hemma eller på skolan.
Gick skolan till 11:15 idag, hur trött som helst har jag varit hela långa dagen. Ganska segt att kliva upp tidigt för att sitta på en stol rakt upp och ner för att se en film i 1½ timme som vi sen ska skriva en utredning om!

Efter skolan åkte jag hem, fick besök av halva familjen. Alla utom ena systern och mitt pucko till storebror.
Dom fikade hemma hos mig sen gick jag och syster iväg med lilla Johan ner på Granngården och Öb. Kikade lite och sen gick vi tillbaka hem till mig för att hämta lite prylar, tog bussen upp till lillänge där syster köpte en ny telefon och lite saker till sonen sin.

Sen fick jag skjuts hem till M där jag sitter nu, precis ätit middag så nu ska man slänga ner sig i soffan och smälta maten en stund!
Vad händer för er ikväll?

/ jennifer
Postat av: Jessica

Jao det kanske vi gör ;D

2009-03-13, 14:14:47 - URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja just de! Ja jag vet inte om jag ska ut på nån krog ikväll, man får se vad som händer, men imorgon blir de krogen i alla fall..

2009-03-13, 14:48:42 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: