En dag på stan

Hejsan!

Nu har vi kommit hem från Övik. Hade de helt okej där, shoppade lite saker sen gick vi och tog en macka på subway.
Bestämde oss sedan för att åka runt och se stan lite så vi gick ner till hamnen och hämtade bilen sen åkte vi runt runt i ungefär en timme.
Var upp till varvstaberget eller vad de nu hette, min kusin och hennes man hade iallafall "efterfest" där på sitt bröllop.
Ville kika hur de såg ut..

Nu är carro på träning, eller hon kommer nog vilken sekund som helst. Jag sitter här och funderar på bättre tider, ser på teve en sväng lite då och då. Duschat och gjort mig fräsch. Får se vad vi hittar på ikväll.
Är ganska leds på vissa saker nu, vet inte vart jag ska lägga dem, Egentligen ska jag nog lägga allt längst in i garderoben men de är nog en del saker jag bör ta tag i. Är så sjukt jobbigt när de är nya saker som dyker upp hela tiden!

Har mått jätte bra i en vecka nu. Men som sagt, saker kommer ju alltid tillbaka, tyvär

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: