Dubbel nej och smärta.

Godmorgon!

Nyvaken, jätte jätte trött och massa ångest bara!
Varför är man så liten att man måste gå i skola för!? orkar verkligen inte.. nog för att jag har endast 2½ månad kvar av den här plågan men jag svär.. jag skulle kunna hoppa av nu för att jag är så frukstansvärt leds!

Inte sovit speciellt mycket i natt, blev några timmar men de behövs mer känner jag nu.
Pratade och kacklade på till halv två tiden. Jag råkade ju somna på golvet iallafall. Så trött var jag.

Fick ett oväntat samtal i natt också, trodde aldrig detta om dig. Blev helt förstörd!
Förstår inte vart du ville komma med detta, var de för att skrämma mig eller var det för att du ville söka uppmärksamhet och ha någon som verkligen visar att hon bryr sig om dig?
Nu har du ju fått svar på de iallafall.

Sen då..Ikväll får vi se vad som händer. Ska åka hem till lägenheten en sväng och hämta lite saker efter skolan och betala hyran iallafall. Sen åka tillbaka!

Nej nu blir det plugg
/jennifer
Postat av: Malin

Haha, ja vissa somna ju på golvet av klenhet dom :P

Och du ska inte gnälla på att du är trött :P Du har iaf sovit 3 timmar mer än mig, och 2 timmar mer än Diana och Daniel :P

Men ikväll blir de tidig kväll iaf och skola i morgon, visst att man är less, men 2,5 månad Färan, de är inegnting om vi jämför med vad vi ha gått :P



Plugga på nu :P

2009-03-11, 10:39:01 - URL: http://mahanali.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Tack du snyggaste ;)

2009-03-12, 16:27:00 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: