dömd,åtal!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen, hemma tillbaka till jobbet. Var på superbra humör i morse, var glad mot alla och jag verkligen kände hur lätt ja var i kroppen. Har aldrig kunnat vara såhär glad på flera veckor! Känns underbart..
Känns som om det är sten som ramlat från hjärtat..

I natt när jag kom hem så låg det ett brev på mitt skrivbord, hade fått de när jag var borta. På brevet står det; POLISMYNDIGHETEN i Jämtlands län. OJ, gissa om jag blev svag i kroppen.
De var nu jag fått svar på om jag blivit dömd eller inte. Om det skulle bli åtal eller inte också!
Försiktigt öppnade jag brevet och läste två gånger om för att förstå sanningen.
PUUH, i Brever stod det Förundersökningen nedlägges - Gärningen ej brott!
Nu är jag lycklig för de där, nu slipper jag det där iallafall!

Har fått samtal från blodcentralen berättade mamma i morse också. Så nu ska jag börja med tappningen snart!
Verkar vara mer akut än vad de någonsin varit förr.
Men de är väl skönt att jag får börja med de där också, har gått och varit nervös i över ett år nu..

Nej nu ska jag åka ner till Jossie och mata hennes katter, här får man lov att vara kattvakt medan hon är i fjällen och åker skidor, dricker öl och mår gott! :(



/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: