de tar sig i brasan.

Gokväll allihopa!

Nu börjar de ta sig, folk har fullat in på löpande band och anmält sig, de är nu bestämt att vi åker till Tallin den 26e.
Än så länge är vi åtta personer men verkar som att vi kommer bli ännu fler. Möjligtvis 12 eller 16.
Kommer bli riktigt roligt de här.. Roligt att de är så många som vill följa med, men jag förstår er! De ni ger er in på nu är värt alla pengar..

För övrigt så är mitt msn efterblivet, de är inte alltid jag syns online. Undra vad felet är. Men de löser sig väl så småningom!
Åååh nu är jag bara pepp inför resan! Trots att det är tre veckor kvar, men ändå! Nu kanske jag är så pepp att jag kan ge gärnet i skolan hehe..

Nej nu blir det bak och trixs.
Ha en bra kväll
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: