de är exakt såhär..

Jag torkar bort en tår
fast fler kommer rinna
sluter mina ögon
glider fram genom dimman
försöker vara stark
i stunder av smärta
hålla mig på fast mark
och lätta mitt hjärta
men smärtan vägrar dämpa
så jag fortsätter kämpa
försöker vara glad
och jag fortsätter skämta
men ingenting kan bli som förut
tar en tyst minut
innan tiden tar slut

O jag hatar dig för det du gjort
men jag älskar dig så
allt gick alldeles för fort
men jag måste förstå
mitt hjärta börjar banka
min hjärna fylls med tankar
jag har svårt att fatta
går runt som en skugga
i genom mörkret utan lampa
jag trampar på, fast det känns så hårt
men det finns ingenting
som kan stilla min gråt
jag vill känna din närhet
o höra dig skratta
tiden som har varit har fått mig att fatta.
Postat av: jacn

den va bra!!

2009-03-07, 23:06:11 - URL: http://jessicaanncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: