åka hem?!

Godmorgon..

Nyss vaknat till liv efter en skön sömn några timmar. Blev ganska sent inatt, låg i sängen och kikade på teve, satt och pratade en stund och så.
Sitter och väntar på att C ska vakna så vi kan ta tummen ur röven och åka in till stan en sväng och tvätta min bil, kika på lite saker och så för ikväll åker jag hem!
De vill ja verkligen inte... hur kul är det att komma hem till ett jobb då när man kan ha så mycket roligare?!

Btw, jag sitter och tittar på kryssningar. Jag funderar starkt på att åka iväg om ungefär 2 veckor. Om de är någon som är sugen på att följa med och som vet att dom kan de kan väl höra av sig till mig så försöker vi smida ihop en bra plan.
Party ´party!

Nu ska jag gå och hoppa i C's säng för nu är de UPPSTIGNING som gäller!!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: