Upp, ner, ner, upp

Hejsan hallå..

Nyss hemkommen från Österund. Nu har ju äntligen Malin kommit hit :) Nu kan man få skratta lite åt alla hennes dumma frågor, som ex; "men varför går kossorna på vägen för, är de som ett övergångsställe för dom här elle??" haha, söta unge!
Dagen har bestått av jobb sen 07 i morse till 15:30. Helt totalt slutkörd när jag gick från jobbet, med tanke på att det var första dagen så hann jag inte med någon rast och jag var tvungen att tränga in massa saker i skallen som ska göras varje dag.

Sen efter jobbet cyklade jag, sen hem och duscha, byta om och sedan springa bort till Anna på prästgården och åka med henne ner, blev bjuden på mat där. Mycket omtänksamt :) Sen hoppade vi in i bilen och åkte in till stan. Åkte ut på Frösö flygplats för att invänta Malin som skulle landa vid 19 tiden. Sen drog vi på Willys och handlade. Äntligen efter de bar det iväg hem!!

Nu sitter jag här helt slutkörd. Dags att sova snart igen för i morgon väntar en lika lång dag. Upp 05:30, iväg och jobba kl. 7-16, sen träna och sen pang boom så ska jag säkert vara med Anna och Malin, för då har dom flyttat in på fyndet :)

Nu blir det sömn!
Puss & Kram

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: