Sista dagen på veckan

Gokväll allihopa!

Hoppas att ni mår bra och att helgen har varit rolig. Förstår att de flesta har supit till nu när det varit midsommar och allt. Mig har de allt varit ordning på ;) Nykter och städad hela helgen..
Kvällen har bestått av en lugn träning tillsammans med Anna, vi tog en promenad på cirka 4 km, har blivit så otroligt hostig de senaste dagarna så jag lugnar ner mig med springandet tills den är över.

Vaknade rätt sent idag (12:45) så jag har inte hunnit göra många knop. Gick till prästgården och drack kaffe med Anna, sen bar det av till mammas jobb. Har åkt på jobb denna vecka, jag ska jobba som kock på äldreboendet. Undra hur de kommer att gå ;) Jag + matlagning = kaos! Eller? Ska vikariera för Helena, stackaren som fått gipsat benet :/ Kan tänka mig vilken oändlig smärta i de som hände.
Men nu har jag precis duschat så nu känner jag mig som en fräsh människa igen, ska bara fixa lite sen väntar sängen. Måste helt seriöst ta tag i de dryga kapitlet i boken så jag kommer någon vart :)

Men sov så gott allihopa så hörs vi!

Puss & Kram
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: