På stället där jag bor..

..de är stället jag hatar mest av allt!
Eller ja nästan iallafall.. Snälla säg att jag kan få ett jobb så snart som möjligt så jag inte blir kvar här.
Jobbar för tillfället, vilket är väldigt tråkigt och speciellt när man är ensam.
Jobbar själv från 16-18 idag, de andra har redan fått gjort helg. Eller ja helg och helg. Det blir väl snarare jag som får helg när jag väl slutat.

Är  ju ganska lugnt för tillfället så jag har äntligen kunnat sätta mig ner och slappna av en stund. Jag tror de här är enda stunden på hela dagen förutom lunchen som det är lugnt!
I helgen händer väl inte allt för mycket. Ska väl antingen umgås med Anna eller så åker jag och hälsar på någon god själ.
Är fortfarande inte frisk, känns som jag bara blir värre och värre med tiden som går, tror jag har feber dessutom men ändå jobbar jag. Egentligen bör jag inte de men då det är brist på personal just idag så får jag offra mig. ( Jag skulle aldrig badat i bäcken.)

Nej ni, nu börjar klockan närma sig 18, vilket betyder att det är stängdags!!! Äntligen..
Vi hörs!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: