Ont om tid till allt..

Hallå där allihopa!

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder sen studenten, men jag har inte haft tid att blogga någonting sen sist. Ursäkta!
Har både jobbat och varit borta. Eller jag är ju faktiskt fortfarande inte hemma, är hos syster idag medans hon och hennes gubbe är i stan och handlar. Jag är rättaresagt barnvakt till lille Johan :)

Igår var jag också här och kikade lite hur allting skulle gå till så jag inte skulle behöva ringa syrran tusen gånger på en dag för att fråga hur man gör "de och de" ..
Ikväll händer nog inte så mycket, jag åker härifrån runt 5 tiden sen ska jag hem och äta middag, lägger mig nog ganska tidigt ikväll också med tanke på att jag inte blivit riktigt frisk ännu. Ska upp tidigt i morgon och jobba så då vill jag helst vara pigg!

Sitter och väntar på att det ska bli den 25e också så jag får se hur mycket jag får i lön. Om jag får så mycket som jag tänkt så ska jag äntligen köpa mig en ny mobil :D har redan kikat ut vilken det är som jag ska köpa. Helt perfekt för mig!

Ih. nu ska jag gå och titta på X har messat något :)
Ha det så bra så hörs vi nästa gång!

Puss & Kram
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: