Ojsan, ojdå!

Hej alla läsare..

Kom ju på att jag missat att skriva i bloggen på evigheter nu ju. Har faktiskt inte hunnit med att göra det om jag ska vara ärlig.
Har inte hunnit läsa det senaste inlägget så jag vet ju inte vad som hänt sedan sist.
Eller jo en sak vet jag ju faktiskt, att JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!
Det var verkligen de bästa jag gjort i hela mitt liv.. flaket var så otroligt underbart roligt.. så mycket som jag skrek har jag aldrig någonsin skrikit förut.

Jag är med andra ord mer än nöjd över studenten!
Tänkte visa er lite bilder, men orkar verkligen inte lägga upp några just nu.. Har tagit 3 alvedon så jag ska gå och lägga mig nu. Mår inte så himla bra.

Men jag kan slänga in ett nytt inlägg med lite bilder kanske i morgon!

Natti

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: