Kastat ut mig..

Jajamen de är precis vad jag gjort.. Jag har kastat ut mig själv, de där med att bo med mamma och pappa är inte riktigt min grej. Nog att vi bor på samma tomt nu men ja klarar inte av att ha mitt rum i samma hus som dem.
Det är tjat och det är gnäll varenda dag.

Har hållt på städa hela kvällen, plockat och burit.. Släpat och slitit! Men nu är jag nästan klar. Lite småsaker som ska upp på hyllor och så, min tv som ska få en bänk att stå på och inte en byrå som är typ hälften så liten som tvn.
Sen måste jag dammtorka, dammsuga och lite sånt.. blääää! Men de gör jag i morgon på en liten fis kick, sen kan jag glädja mig över att jag har ett hus för mig själv.
Jag kan spela hur hög musik jag vill och skrika hur mycket jag vill :p

Är rätt så trött nu så jag har bytt om och plockat fram boken, så nu ska jag alldeles snart lägga mig i sängen och läsa en stund innan det är dags att sova! :)

Juste... jag var ju till Ösund igår och köpte en ny telefon! En jätte fin :) Glad att jag slipper använda stenålders telefonen en dag till. haha..
 
Nej nu blir det boken och sen sova! Vi hörs hörrni..

Puss & Kram
/Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: