Jag lyckas aldrig..

Nej precis.... Jag lyckas aldrig gå och lägga mig när jag säger till mig själv att jag ska göra de!
Sitter fortfarande kvar vid datan, jag har separationsångest, haha :p
Nej men det känns så ensamt här, helt ensam åsså regnar det jätte mycket ute så jag kommer ligga och störa mig på att det slår mot rutorna ändå.

Bingo till mig hörrni!! Jag har lyckats få upp en eld, eller jaa....nu när jag tittar så ser jag att den slocknat igen, men den brann i typ 20 minuter. Vad gör jag för fel?!
Nej usch.. jag orkar inte skriva mer nu, jag hoppar under täcket istället och väntar på att regnet ska sluta.
God natt

/ Jennifer

 Bjuder på en bild från studenten, Fanny & Jag på rådhustrappan.. Här hade man hållt i gång i drygt 20 timmar.. De syns ganska väl på mig :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: