Dags för en ny omgång..

Ja precis.. Det är nog dags för en ny omgång blogginlägg.
Idag har det inte hänt speciellt mycket faktiskt. Har varit på spökhuset med Anna hela dagen i princip. Hon vågar inte vara där själv så jag får vara sällskapsdam ;)
Sen åkte jag på jobb så jag fick skynda mig ner på jobbet men när jag väl kom dit så behövde dem ingen hjälp så de var bara att vända på klacken och gå tillbaka till spökhuset igen.

Snart ska jag ta tummen ur röven och börja städa här. Har inte fått någon riktig ordning sen jag flyttade in. Kanske är på tiden, så man kan bjuda hit lite folk utan att skämmas :)
Happ.. nu ringde Jossan också och frågade om jag ville hitta på någonting. Hmm dags att man skyndar sig att städa innan hon kommer med raketfart och hämtar upp mig!

Jag får blogga mer i morgon eller ikväll.
Ha det bra!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: