Dagen efter är lik dagen innan

Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Blir inte så mycket data på dagarna längre då jag först och främst jobbar till 16:00, sen träning, middag och umgänge tills sena natten.
Var ganska trög i morse när jag skulle kliva upp, men jag kom ju upp tillslut iallafall.

Efter jobbet åkte jag och träffade Anna & Malin. Dom frågade om jag hade lust att åka med till Ramsele för att handla på systemet. Så då var det bara att skynda sig hem och slänga av sig arbetskläderna och hoppa i något annat skräp, sen bar det av till Ramsele.
Kom hem runt 5 och då var det bara lite mat i magen som gällde, sen ner till brudarna igen. Satt och diskuterade saker som betydde ingenting och sånt som betyder jätte mycket.
Sen gick vi ner på fyndet, jag ville ju såklart se hur det såg ut efter att dom städat och gjort klart allting. Ni är så duktiga så ;)
Suttit och pratat där nere också, lekt mÅngisleken, drygat oss och skrattat en hel massa.
Men klockan elva insåg jag att det var dags för mig att dra sig hemåt, ska ju trots allt upp i morgon igen vid 05:30 för att jobba. Suck!
Men nu är det bara två dagar kvar sen slipper jag stå i köket nå mer. Är ju ioförsig ganska roligt att kocka, roligare än affären men det är ganska segt att inte göra annat än duka, duka av, laga mat, diska, städa och skura oavbrutet från 07:00 till 16:00 utan en enda rast.
Fruktansvärt segt måste jag få säga!

Men nu ni, haha nuu ska jag lägga mig i sängen och läsa boken. Jag har fortfarande inte tagit tag i de där kapitlet som jag pratat om i flera dagar nu. Men ikväll ska det banne mig bli av.

Ni får sova så gott så hörs vi!

Puss & Kram

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: