Björnar, grävlingar, vinster och jobb..

Gokväll allihopa!

Nu har jag precis kommit hem från jakten på pengar och björnar..Jag och Jossan åkte på bilbingo i Stugun, jag hade sån himla tur så jag äntligen fick vinna. Dock bara 200 kronor, men de är ju bättre än ingenting! Jag gick ju plus iallafall.
Mitt i spelet ringde Anna helt galen och berättade att hon sett en björn, så när vi kom hem åkte vi också på björnjakt. Men jag fick ju inte se en enda..Min vanliga tur! Mitt mål den här sommaren är att jag ska se en björn, haha :p
Vi såg en grävling de va de enda.. tråkiga djur!

Linda berättade för mig ikväll också att dem söker personal på falkens så hon skulle prata med någon gubbe att jag är intresserad..Kanske kan jag ha tur att få jobb :)
Imorgon ska jag åka på syrrans salong, hon ska färga mitt hår, så i morgon blir jag brunett på nytt :) Ska bli spännande och komma tillbaka..
Nu väntar sängen och boken, sen kommer nog John Blund..

Vi hörs i morgon! :)

Puss & Kram
/Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: