värsta semestern!

Hejsan hopp!

Nu ligger jag i sängen igen, dags att sova för att man ska ta sig upp i tid till morgonmötet innan vi öppnar.
Veckan har bestått utav att jobba, i princip till 18 varje dag.
Men nu är de bara 2 dagar kvar sen är jag ledig 3 dagar, ooh holiday! ;)

Har inte hunnit med att göra speciellt mycket i veckan utöver jobbet faktiskt. Fick till att storstäda huset i måndags då mamma och pappa skulle dyka upp på tisdag. Ja så nu är dom här igen, men förmodligen så skulle de bege sig iväg igen innan helgen!
Har träffat Anton i veckan förresten :D har inte träffat honom på typ 6 månader. Inte ens hört ett ord från honom, så de kan man säga var de bästa den här veckan! Har pratat om att jag ska åka ner till Sundsvall och hälsa på honom nu nån helg framöver när jag blir ledig. Vore skoj, var evigheter sen jag var i Sundsvall.

Kvällen har bestått utav en 2 km's promenad med Anna, Malin och Bettan. Var riktigt skönt att få komma ut. tror jag måste ta och komma i gång igen för de är verkligen behövligt!
Sen har jag fixat och donat med mig själv lite, peelat ansiktet, fixat fötterna, rakat benen m.m. :) känner mig ganska mycket fräschare nu!

Nej nu ska jag gå in en sväng på en superbra hemsida för kläder och kika lite, måste beställa nytt!
Sov så gott så hörs vi..
// Jennifer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Toppen med egodagar ibland =) Vad jobbar du med?

2009-08-01, 03:22:05 - URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: