va jävligt livet kan vara ibland.

Hejsan hejsan!

Allt bra med er hoppas jag! Själv är man väl kanske inte riktigt på topp. Har inte "kommi på bana än" så att säga.. Gårddagen bestod av en massa vin med trevligt umgänge. Kändes verkligen när man vaknade i morse att det inte stod rätt till i kroppen. Vaknade upp på kökssoffan nere på fyndet. haha.

Helgen har varit relativt lugn. i fredags så hälsade jag på allihopa en liten stund, satt och pratade om massa saker. Gjorde kväll runt 1 tror jag, hände dock lite "allvarliga" grejer där på natten men nu mår jag prima liv.
Lördag - jobbade tänkte jag säga, men nej de gjorde jag inte..Vaknade runt halv. 12 sen hände väl inte så mycket under dagen. Gjorde mig i ordning sen var det dags för samling till vinkvällen :) drack och lyssnade på musik, dansade och jag fick leka thai genom att massera folk, mycket roligt en lördagskväll ;p '

Dagen, mestadels legat i sängen. Kollat på 3-4 filmer under dagens gång. Känner att huvudet inte riktigt hänger med så de är ingen mening att anstränga sig speciellt mycket. Njuter av min sista lediga dag på semestern. Den dagen njuter jag utav en otroligt härlig baksmälla.. Mmmmmmm!
Nej usch och fy. Skulle vilja spola tillbaka bandet så jag kunde bli av med de här.

I morgon börjar jag alltså att jobba. Slut på nöjen, börja allvaret.
Så nu får de nog bli en till film, ska försöka somna till den!

Ni får ha det bra så hörs vi.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: