Söndag igen

Godmorgon!

Nu är det söndag igen, vilket betyder att de är min enda lediga dag..
Helgen har varit lite blandad. I fredags tog jag och Anna någon drink, hälsade på lite folk sen gick vi hem och tittade på film. Skulle upp tidigt igår och jobba några timmar så de blev en tidig kväll.
Igår jobbade jag till 13, sen var det bara att skynda sig hem, göra mig i ordning och åka in till stan.
Åkte hem till Jonna & Peppe, gjorde mig i ordning sen började vi dricka lite.
Vid nio tiden så åkte vi upp till Fäviken, sjukt dåligt väder men de funkade :)
Var där ganska länge, åkte väl hem runt två tror ja, om jag inte minns helt fel.

Nu var det söndag igen också ja. Sitter och väntar på att Anna ska ringa så vi kan åka hem. Vet inte riktigt när hon tänker köra men de blir väl om några timmar kanske.
Är hemma hos Jonna & Peppe nu, men dom sover :p
Kanske ska ta och sova en stund till jag också ändå. Känns som att det behövs, fast jag ska ju inte köra så de spelar ju ingen roll egentligen.
Nej nu ska jag ringa och väcka mr. och höra hur det står till i huvudet idag :p

Vi hörs!

/ Jennifer
Postat av: Jessica

Jag såg ju inte dig nånting i fäviken :(

2009-07-28, 09:19:12 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: