Slut på äventyr, nu är allvaret snart här..

Gokväll allihopa!

Nu sitter man här ensam igen, de enda som låter är musiken från högtalarna. Försöker få upp någon värme i de här jäkla huset. Det verkar som att det spökar för elementet är alltid avstängt när jag kommer hem, men de är ju "iiiingen" som varit här uppe på hela dagen. Mmm sure!

Ikväll har jag varit till Jonna och hälsat på. Var meningen att vi skulle ut och rida men så fort jag kom dit så började de regna. jäkla skit! Men vi fångade in småhästarna och tog dom på en promenad istället, gick ju faktiskt bra :)
Har suttit och pratat lite om en massa saker också, har funderat på att åka till fäviken nästa helg. Isåfall att vi åker dit på lördag när jag slutat jobba och så.
Nu blir det väl snart sängen, måste upp lite tidigare i morgon och få lite info från mamma och pappa. Dom ger sig iväg söderut i morgon (JIIHAAA ensam hemma) hehe..Dom blir nog (förhoppningsvis) borta i två veckor. Man kan ju alltid hoppas, men om jag känner dom rätt så lär dom väl komma om 3 dagar för att kolla så jag inte bränt ner huset ;p

På måndag börjar allvaret också.. Nu är det slut på semester och sommartider. Jag börjar jobba, tillbaka till helvetet med andra ord.
Men det är bara att stå ut tills de är över :)
Nej ni, nu väntar sängen och filmen!

Godnatt
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: