Sjuksyster, bakning och lagning.

Hejsan hallå..

Nu har jag kommit tillbaka från hälsocentralen och sjuksyster. Fick åka dit idag och ta prover inför lite grejer. Gick ju bra, jag står på benen utan att ha svimmat :)
Har precis lagat Annas dator, rensade hennes fläkt igår (vilket var väldigt behövligt) men sen när jag skruvat ihop och slagit på den så funkade den inte korrekt. Fick skruva upp den idag igen, ops, hade visst glömt en liten tejpbit som låg och snurrade i fläkten. Tur att det inte var något större fel.

Nu för tillfället sitter jag och tittar på när Anna bakar drömmar och kanelbullar. Mums fillibabba, mycket gott. En perfekt dag till att sitta inne, dricka kaffe och äta bullar. Vädret är ju inte precis de bästa om man ska vara ärligt. Regnet bara öser ner!
I morgon blir det jobb igen, ledig idag sen blir det jobb enda tills lördag klockan 13.
Efter de blir det fäviken tillsammans med Jonna. Tror jag iallafall. Ska ringa henne ikväll och höra hur vi gör :)

Nej nu ska jag gå ut och vara social med de andra. Ha det så bra!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: