Inte till någon nytta alls..

..nej precis. Inte till någon nytta alls att jag har kvar bloggen tror jag! De blir alldeles för lite skrivet i den nu förtiden.
Jag märker ganska stor skillnad från när jag gick i skolan och nu när jag är ute i ett helt annat liv.
Dagarna som varit har varit helt okej faktiskt. Har jobbat vissa dagar och sen bara slappat.
Helgen bestod av stora mängder med alkohol, vilket känns idag.
Fredagskvällen bjöd på grillfest på spökhuset. Jag kan ju säga som så att så som vi partajade i de där huset så lär det inte finnas några spöken kvar. Haha. Jag tackar alla för dom otroligt "proffsiga" dansstegen ni bjöd mig på.

Lördagen kom på schemat också. Det blev lugnt på dagen, försökte återhämta lite krafter efter grillfesten. Jobb några timmar där mitt på dagen också. Senare på kvällen hoppade vi in i bilen, jag, Malin och Gryle. Vi åkte upp till Strömsund för att gå på dunder. Hade riktigt roligt där också förutom de sista där på natten när vi trodde att våran skjuts åkt hem.
Men vi kom ju hem iallafall. Klockan var väl runt 3 i morse när vi anlände. Jag hade ju tydligen tvärsomnat innan vi ens hann lämna parkeringen från hammerdal, haha.. trött? blev väckt och sen sprang jag upp till sängen och tvärsomnade igen. Jag kan knappt hunnit vakna där emellan för jag märkte inte ens vissa människor som var där.

Idag har det varit chill. Har här uppe i min lilla stuga. Mamma kom upp och hjälpte mig så det blev någon ordning på möblerna. Jag har aldrig hunnit göra i ordning riktigt sen jag flyttade in. Men nu står sakerna på sin plats :)
Nu ropar sängen högt att jag ska komma och lägga mig. Ingen tvekan på den iallafall. Jag håller på att somna här!

nej ni. jag lägger upp lite bilder från helgen i morgon så ni kan skratta lite. Men nu måste jag sova! Godnatt så hörs vi i morgon!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: