Inte bott hemma

Hejsan allihopa! 

Nu har det blivit ett såntdär jätte hopp med bloggandet igen. Jag lär mig aldrig och lär nog aldrig lära mig heller. 
Minns inte riktigt när jag skrev någonting sist, men jag vet ju iallafall att jag inte varit vid någon data på väldigt länge. 
Helgen har varit riktigt bra faktiskt :) I fredags så kom det lite folk, vi drack vin, sjöng och dansade tills sena natten. lördags vaknade man upp någorlunda pigg, fick vara chaufför till Ramsele för att vissa skulle gå på systemet. Sen bar det av hem, promenerade ner till badet tillsammans med alla andra, badade och solade lite. Sen var det middag som stod på listan. 

Blev en rätt tidig kväll i lördags, eller ja halvt iallafall. Klockan var väl kanske två när jag la mig. Peppe och Gryle kom förbi och umgicks med oss en stund. Drack någon öl och kikade på tv, sen skulle dom dra vidare så då la jag mig i sängen och läste. Men klart kunde jag inte somna, så jag fick sitta uppe med Gustav och spela Mario tills jag blev trött :p 

Igår blev det ganska chill. Vissa skrapade huset, vissa målade och vissa gjorde ingenting, typ jag :p Blev tidigt till sängen igår också, men somnade inte förrän sent. Var tänkt att jag och Malin skulle hitta på någonting idag när vi båda var lediga men vi sov till 12 så då kändes det inte som någon mening att komma på någonting, typ som att dra till Östersund. 

Är hemma hos mamma en sväng nu och hälsar på. Har duschat och bytt om, så nu ska jag snart springa bort till Anna. Prata lite med henne sen ska jag ner till chiifen för att prata lite arbete, sen ska jag gå ner till min otroligt inte sköna säng och läsa min bok, "och så log han.." otroligt bra bok måste jag säga..Började läsa den igår eftermiddag och jag har redan läst mer än hälften. Den blir nog utläst ikväll ska jag tro :) 

Nej nu ska jag gå. ha det så bra allihopa! :) 

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: