vilken sjukligt seg morgon!

Godmorgon!

Idag kan jag säga att jag är tröttare än tröttast och dödare än dödast. Jag är så obeskrivligt trött, har aldrig varit så här trött som jag varit enda sen jag klev upp ur sängen i morse!
Sitter nu i skolan och har arbetsmiljö & säkerthet. Suuuuuck va segt!!
Jag tycker inte om torsdagar, de är den drygaste dagen på hela veckan..

Drömde så himla bra inatt, bästa drömmen någonsin tror jag! Synd bara att man inte firar vissa saker två gånger per år istället för en.
Igår blev jag bjuden på middag hos Jonna också :) ost/skinkpaj.. riktigt smarrigt!
Blev en ganska sen kväll igår med tanke på att jag kom hem ganska sen och sen att jag satt och pratade i telefonen till typ 12 i natt gjorde inte saken bättre, men fick väl en hel del sagt iallafall. Tur att man har vissa som förstår!

Ikväll, eller ja efter skolan kanske man ska säga.. Ja iallafall då så ska jag möta upp min mamma hemma hos mig hon ska lämna lite saker till mig som jag glömde då jag flyttade tillbaka. Sen är det raka vägen ut till Torvalla för jag & jonna sticker till stallet, tänkte försöka komma ut och rida innan det blev mörkt.

Nej ni nu ska jag sätta mig och agera juridisk expert, svara på massa dumma frågor på insändare i tidningen!
Ha en bra dag :)

/ jennifer
Postat av: Kusin

haha ska de va klart tills du kommer ner igen så är de ju lugnt,har jag ju ett tag på mig;)

2009-01-15, 08:58:31 -
Postat av: caroline

Jag har också arbetsmiljö och säkerhet idag, haha. Torsdagar är verkligen sega!!

2009-01-15, 09:41:47 - URL: http://ccaarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: