Tung dag.

Hejsan.

Kom hem för ungefär 2 timmar sen, ha haft fullt upp hela dagen idag sen klockan sex.
Åkte till Östersund i morse och tog hand om hästarna i morse, lite segt att åka så långt men men.. Sen åkte jag förbi hemma hos Jonna och drack en kopp kaffe i Torvalla innan jag drog mig vidare. Svängde in i Stugun och hämtade min nyckel hos storebror & sprang in till syster och sa hej. Kan ju ändå passa på när man har vägarna förbi.

Åkte raka vägen hem till Maria då jag kom hit, skulle hjälpa henne att köra hennes häst. De gick ju jätte bra faktiskt! Lite mycke snö kanske så de gick tungt men annars va han jätte snäll att köra :)
Kvällen består inte av så mycket faktiskt, har lagat middag idag till mig och mamma. Vi slog och ner och pratade om allting som har hänt på sista tiden, blir väl så att man måste prata med henne då man gråter ständigt 3 dagar i sträck. Men nu vet hon iallafall vad de är, ingenting jag tänker gå ut med här!

Ska åka hem till Jossan nu en sväng och se om hon har något roligt att berätta, hon höll ju på att baka rulltårta så ja kanske kan få smaka :p?
Nixxi ha en bra k väll allihopa!

/ jennifer
Postat av: marina

tog en kaffe i torvalla?? du kunde väl åkt till mig när du ändå var i närheten din skata :o

2009-01-07, 13:25:24 - URL: http://evamarinamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: