tack och adjö!

Hej.

Gott nytt år på er allihopa, hoppas ni har haft ett bra nyår. Jag hade de helt perfekt. Umgicks med vänner från Junsele, vi samlades ute i Röån och slog till med fest där. Dock lite tråkigt med lite konflikter ibland men de ska vi inte prata om.
Jag och Tomas gick hem sist av alla på festen, vid halv fem på morgonen så tog de andra taxi hem medan vi var kvar på scenen och "parta på".. 05:15 tror jag vi kom i säng om jag inte minns fel.

Just nu är det tack och ajjö för mig. Jag har åkte på värre förkylning än innan. Trodde ja skulle kväva mig själv när jag vaknade i morse. Har känt mig konstig hela dagen, helt yr och kallsvettig så jag tog tempen när jag kom hem..38,6. Ja roligt!! värdelöst och jobbigt. Sovit cirkus 5 timmar nu ikväll.
Dags att kliva upp, dricka ett stort kallt glas vatten och ta en ipren till sen ska jag fortsätta sova för jag vill inte vara sjuk!!
Synd att man ska bli såhär, nu blir de ju ingen kryssning för min del iallafall :(

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: