problem på problem

Godmorgon, eller ja godmorgon kanske de inte heter riktigt..

Vaknat flera gånger på morgonen av att jag haft problem med att andas, har så fruktansvärt ont i halsen så jag tror jag går under snart..
Sovit till och från i natt, undra egentligen när alla marddrömmar ska sluta komma på nätterna, de är som att allting är en sanningn för allting upprepas på dagarna när jag är vaken. De är som att hjärnan förvarnar mig på nätterna om vad som kommer hända på dagarna!
De är riktigt hemskt..

Linnèa mår bättre idag iallafall, vilken tur :) lite seg är hon men de tror jag de när man varit så sjuk och tagit slut på alla sina krafter.
Blev ingen skola för mig idag, håller tummarna för att jag mår bättre i morgon!!

Jag börjar bli leds på mig själv, att jag lovar mig att inte hamna i situationer som jag nu sitter i. Jag trodde jag hade kommit över allt de här, att jag hade insett att det inte är någon mening för jag blir bara olycklig.
När ska hjärtat och hjärnan samarbeta?!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: