nu är de slut.

Godmorgon!

Nu är de ju slut på allt de roliga, nu har julen vart, nyår är över och vi är inne på ett nytt år. Nu är de bara börja räkna ner tills nästa högtid.
Jag vaknade för ungefär 1½ timme sedan. Eller mamma kom in och väckte mig, hon tyckte de var på tiden att jag skulle vakna då jag trots allt sovit sen klockan sen igår kväll.
Mådde inge bra alls, tog mina piller och sen sov jag.
Fick veta i morse också att jag inte börjar skolan förrän den 12e. oooh va skönt! Då har jag massvis med tid på mig att göra saker jag måste göra. Åker in till stan på tisdag och har utsläpp i stallet, hoppas bara att jag känner mig lite friskare innan dess. Vill inte ligga i sängen hela helgen heller men så lär de väl bli eftersom febern aldrig vill ge med sig.

Well. nu ska jag krypa under täcket igen och försöka hålla värmen.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: