nu är de ju fredag!!

Hejsan!

Åter tillbaka i skolbänken, hade sovmorgon idag vilket jag kände att jag behövde! Orkade knappt kliva upp vid tio men de gick tillslut..
Har tråkig historia såhär på eftermiddagen sista dagen på skolveckan..
Så tragiskt egentligen, men men..

Igår hände inte mycket alls, var först på stan med mamma och storhandlade lite, fyllde upp mitt kylskåp så gott som jag kunde så nu är de ingen risk att jag svälter ;)
Sen åkte jag till Jonna och umgicks med henne hela kvällen, de var ju så sjukligt kallt igår så man kunde knappt visa sig ute. -23,9 hade vi i Torvalla runt 8 tiden.. GAAH!!
Ikväll får vi se vad som händer, kanske blir det krogen, någon som är sugen?! eller så blir det nog bara lugna gatan. Skulle velat ha massa pengar så jag kunde ha gått på stan i helgen och shoppat!

Nej nu är de dags att sätta i gång med historian så den här dagen tar slut!
Ha en trevlig helg allihopa :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: