jag var dum

Hjälpen ligger i händerna men de är hjälpen du aldrig komma kunna ta. Du kommer aldrig kunna inse att det finns en mening med livet.
Det är lika svårt att få dig på benen och förstå vad livet är för något som att väcka någon som somnat förevigt!

Jag har sagt att om du bara vill så säg till, jag har lyssnat och ställt upp men har först nu insett att allting varit meningslöst!
Låt mig gråta förevigt kära vän, låt mig gråta för den jag varit, dum och oförståerlig, inte kunnat förstå att du lurat mig!

Jag älskar dig!

Förändringar sker och stannar upp,
från toppen till botten, fuck.. jag måste hämta luft.
(men snälla kom och hjälp mig!)
tiden är den enda som tar livet ifrån mig.
Jag hinner inte andas, jag hinner inte hämta mig.
Snälla gud bara ge mig en hjälpande hand.
jag står kvar på samma plats,
det kan inte vara sant.
snälla kom och hjälp mig upp,
jag vill inte längre stå på tå.
sträcker ut, går och väntar på ett svar,
jag vill tillbaka till de tider som var.
Jag tänker inte gå och fortsätta vägen,
här tar det stopp,jag orkar inte längre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: