ja va spännande!!

Godmorgon, godnatt, godkväll eller va ja ska säga!
Ja vet inte de riktigt, jag gick och la mig för länge sen men har världens problem med att somna så nu har jag dragit mig tillbaka till datan. Håller på oroa mig över hur jag ska orkar stiga upp klockan sju när ja inte lyckats somna än!
I morgon åker jag och T till Sundsvall, Birsta City såklart! :) jag ska shoppa massvis med saker.. Eller ja vi får väl se, man kan ju ha drömmar iallafall ;) tror inte att pengarna räcker så långt dock..

Får se om jag stannar kvar där tills på söndag med T men de tror jag inte, han får festa för sig själv istället. Jag måste ju trots allt åka hem till mamma & pappa för att packa mina saker inför tillbaka flytten på söndag :/
Blir krångligt nu när jag flyttar tillbaka till Östersund och sen om 3 veckor så sticker jag ut på praktik igen. Hej & hå va mycke de blir i huvudet just nu..

Well, undra om jag ska göra ett sista försök med att sova de sista timmarna innan jag ska kliva upp, går de inte så får jag väl hoppas in i duschen och så istället, göra mig i ordning sen sätta mig i bilen och åka hem till T för att väcka honom ;p

Sov gott!
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: