Invalido!

Hej hopp!

Nyss hemkommen från jobbet, eller kanske inte nyss men för ungefär 45 minuter sen. Lagat mat till mig och mamma idag. Så gott så!
Jobbet har varit ganska segt idag, eller ja de har ju flytit på ganska bra men tiden har gått så himla sakta.
Gjorde en liten tabbe när jag skulle dra fram mjölken så de small ju i ryggen. Typiskt!! nu är ja halvt invalid..
Tur att ja inte ska göra så ansträngande grejer nu förrän skolan börjar. Sista dagen på jobbet idag, lite tråkigt faktiskt. Ja trivs så himla bra med att jobba så jag vill nästan inte gå tillbaka till skolan.

Ikväll ska jag sticka ner till Renvalls och titta på film tror jag, de lät som de iallafall. Ska bränna ut deras filmer nu snart.
Well, i morgon blir de den där packa, städa, tvätta dagen som jag skulle ha igår men som tyvärr kom bort pga. jobb!
Så i morgon blir de en sån dag eftersom jag blir borta på lördag och på söndag flyttar jag hem till Östersund igen..

Nej nu ska jag springa upp med tvätten..
/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: