Helgen i sig!

Hejsan..

nu varade de några dagar mellan inläggen igen, men kan ju berätta lite kort om vad som händer i helgen iallafall.
Igår var jag på "personal fest" på jobbet, åt och drack gott, satt och pratade lite med folket och så. Började känna mig lite krasslig in på kvällen så jag gick hem ganska tidigt ändå. La mig i sängen, kunde inte sova för jag bara låg och hostade hela tiden.
Slog på en film och tittade på den. Sen smsade ja lite med tomas, kanske ingen höjdar dag att smsa med honom på en fredag kväll för de brukar oftast sluta med att jag är sur hela helgen eller att vi bråkar hela helgen!

Ikväll får jag se vad som händer, jag och jossan funderar på att göra ett "impuls åk" någonstans men vi får se hur jag känner mig.. Just nu skulle jag bara vilja ligga under täcket och tycka synd om mig själv för att jag aldrig blir frisk!

Nej ni, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fräsh sen åka hem till Jossan och titta vad hon gör!
ha en bra helg

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: