hej hopp

Hej hopp i bloggvärlden!

Nu är det sista inlägget för dagen, ja lovar!
Händer väl inte speciellt mycket faktiskt, åkte ner till Jossan efter maten idag och tittade hur hon mådde. Fick iallafall fram resultatet att jag ska jobba för henne i morgon också.
Åkte iväg till de andra och kikade hur de gick med bygget i garaget, framåt gick de ju iallafall men inte så fort ;p

Fick dvd skivor av Lars och Gustav idag så jag ska bränna lite filmer till dom. Varg & Sweet home Alabama stog på önskelistan så nu sitter jag och tankar lite, suger på en halstablett och funderar på att alldeles snart krypa i säng slå på knocked up så ja kan få se klart den någon gång. Har ju blivit avbruten hela tiden men nu ikväll kan ja se den klart och sen somna med gott samvete :)

Nej ni, godnatt på er & sov så himla gott. Nu ska jag ta halstabletten som ligger gött i munnen, springa och borsta tänderna sen byta om och lägga mig!
Vi hörs kanske i morgon.

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: