hastigt uppstigen.

Hejsan hallå!

Nu sitter man här igen, i morse blev de bråttom att kliva upp ur sängen. Telefonen ringer vid 5 över 9 och då är det Mona som ringer och undrar om jag kan komma och jobba klockan 10. Självklart säger jag. Hoppar upp ur sängen, kliver in i duschen och sen promenerar jag ner på jobbet.
Så jag har alltså jobbat mellan 10-17 idag. Ganska skönt ändå att man hade någonting att göra, slippa driva runt.

I morgon väntar en mindre rolig dag, uppstigning 05:00 för att sätta sig i bilen och åka in till Östersund (Brunflo) och släppa ut hästarna. Möjligen rida också om vädret tillåter.
Sen är de bara att sätta sig i bilen igen, åka tillbaka hit och åka ner till Maria. Ska hjälpa henne att köra hennes häst!
Men sen blir det nog lugna gatan från tisdag till onsdag. Bara känna lugnet.

Nu ska jag snart ta en promenad ner till Josefin en stund, titta vad hon har för sig och sen ska jag promenera hem igen och sova! En lagom tur att gå 3 km innan man ska sova..

Ha en bra kväll :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: